Jobba

måste bara slänga in ett roligt inlägg. I lördags så ringde Malin till mig från Trivsamt, och frågade om jag vela jobba där fram till Jul, fast hon visste inte hur mycket det skulle bli men jag ska iaf börja på måndag, skit jul det=) och för er som inte vet vad det är för butik så är det en heminredningsbutik en sådan butik som jag jätte gärna vill jobba i. Så jag längtar så mycket till imon nu.
Nä nu måste jag väl återgå till Guitar hero spelar det med älsklingen. hehe han blev lite sur nyss bara för att jag inte satt där inne och såg när han klarade en låt utan en ända tabbe 100%.

Och snart är det ju oxå sista avsnittet utav Ensam mamma söker. Hoppas nu bara dom väljer dom killar som jag tycker, jag vet iaf vem Annette kommer att välja, nästan 100% säker på det. och Johanna ska välja Andreas och Nina vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0