Måste läsas!!

Haha verkligen så rolig och vilket bra påhitt med alla dessa vägmärken.

  En dag när jag var ute o gick

  såg jag en kvinna med fina former.

 Det gick runt i huvudet och

 kändes som en brand inom mig.

 Jag längtade efter ett svalkande bad.

 Hon tyckte att det var roligt att våra vågar korsats.

 Hon ville att jag skulle följa med hem.

 Vi hoppade i säng.

 Hon sa att hon åt P-piller,

 nu fanns det ingen återvändo.

 Hon särade på ena benet

 och sedan det andra.

 Min reaktion var våldsam.

 Jag körde in den.

 Det märktes att hon var oskuld.

 Snart var vi i full gång.

 Inte ens vilda älgar kunde stoppa oss.


 Vi körde många ställningar.

 Det kändes som blixt o dunder.

 Efter mycket givande & tagande

 avtog passionen

 och hon bad mig att sakta ner.

 Plötstligt sa hon: Jag har glömt pillret!

 Det var stor fara för barn.

 Min upphetsning dog ut.

 Det va dags att dra.

 Jag hoppade över staketet

 och sladdade därifrån.

 Efter nio månader ringde hon

 från sjukhuset.

 Hela världen rasade samman

 Jag var farsan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha javisst är den rolig :D Njaa.. Jag har ju så dålig självdisciplin. Sen så är det ju så svårt med alla uträkningar, statistiker och vikter så man kan bli galen alltså. Å parkeringar.. Känns som om man aldrig kommer lära sig :( Men men.. Va ner igår. Ska ner idag oxå innan jobbet kallar. Men det är bara att traggla på de. Ge mig lite självdisciplin du ;) Nee har inte bokat nått. Lär skärpa mig å plugga på nu först innan jag beställer nått. Sen kör jag knappt nå heller. Jättetråkigt! Sällan syster har tid å jag jobbar så mkt. Men men.. Det går väl vägen snart ändå hoppas jag. Måste skärpa mig som sagt bara så.. Kram

2008-11-18 @ 12:46:14
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0