NyKär

man har sätt så många par som det inte håller mellan och så, speciellt efter att dom har varit tsm ett tag,
Jag och Henrik firar snart 2,5 år tsm och jag är som nykär. Hehe vi ska tex åka till Willys efter att Henrik kommer hem och jag längtar jätte mycket, låter kanske löjligt, men så äre=) Det behöver inte vara nå stora saker, det räcker med små. Man behöver inte åka utomlands för att ha det trevligt och mysigt, det räcker att åka till Willys, hehe
det spelar ingen roll vart vi åer eller är nånstans bara vi är där tillsammans.
Han är verkligen mannen i mitt liv. Jag kan se framför mig ett liv med Henrik eller hur vi tex sitter tsm på ett ålderdomshem och är fortfarande lika kära som vi är nu.
Jag har verkligen hittat den rätte. Vi passar verkligen bra ihop. Denna bild är från Sommaren 06

Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gulligt att vara så kära fortfarande! Önskar det vore likadant här... :( Jag ska flytta själv faktiskt, och jag längtar!

2008-11-03 @ 19:45:12
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vi vet inte än, kanske särbo, men det blir nog en "paus" för att tänka om vi verkligen orkar fortsätta. Vi är så himla olika. Majken följer med mig, men hon får va hos kristofer hur mycket han vill :)

2008-11-04 @ 11:54:31
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0