Presenter

god mat blev det iaf, men jag tyvärr inte städat klart. när jag är hemma själv och ska städa så brukar jag städa lite sen går jag till datorn och spelar ett spel som jag nöter och nöter på om dagarna, så du hinner man inte med att städa så mycket. Det jag har kvar till imon är toan, köket och sen torka golven överallt. men det drar man över imon=)

mamma och ella kom förbi och fikade lite, hon hade även med sig presenter till mig för att jag har fått körkort. jag fick två julblommor och en chokladask, som jag snart ska sätta mig och smaska i, till Du är vad du äter, mycket passande=)

Jag hoppas att blommorna hålles sig tills det är dax att sätta upp dom. brukar ha oturen att dom hinner dö för mig. har inte speciellt nå gröna fingrar, fast det är kul med blommor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0