Så Arg

ibland blir man så jävla förbannad rent ut sagt, dom säger att dom ska hjälpa en, en ändå förstör dom bara för en. Dom säger att dom måste göra så här för min skull, men dom kan inte tala om vad som är felet, nä då fick jag ringa till henne och säga att det går inte men jag vet inte varför. ibland undrar man vad dom igentligen gör om dagarna.

Men nu har jag iaf pratat med henne så jag hoppas att det går vägen. det kändes bra och jag hoppas att hon tycker lika. För jag skulle gråta av glädje.

aja nu till helt andra saker, körde med claes idag, det gick bra och så men jag måste lära mig och titta mera i dom där förbannade speglarna. Heheh sen visade han mig även vart vi kommer att åka den dagen jag ska köra upp och visade vart han skulle sitta och vänta och att han kommer att komma ut när jag har kört klart med vägverket-gubben, så jag slipper vara ensam=) hehe så snäll claes.

Kl 18.00 kommer Henrik hem med pizza, lite gott=)

Ha en skön kväll!!
Tina♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jo det hade jag kunnat göra om det inte vore så att min sladd till datorn cpar och vill inte fungera =(



Den jackan jag köpte är en lång modell, slutar strax under rumpan, svart, pälsöuva. Påminner om Fjällrävens! Jag köpte den på Lindex för 799 kr =)



Hur nöjd som helst!

2008-11-06 @ 09:32:46
URL: http://mathildavestin.se
Postat av: Jossan

Jag hade tydligen skrivit inlägg som var stöande för min sambos familj. Önskar jag kunde berätta hur det egentligen ligger till, men vågar inte skriva något i bloggen om hur det är på riktigt, eftersom att dom läser.. :(

2008-11-06 @ 11:45:09
URL: http://mammajossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej såklart inte =)

2008-11-06 @ 11:54:16
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0