Så nöjd

hehe nu är jag fan stolt över mig själv. satt på körskolan och kämpade på med teorin, är på repetion den består utav tre delar. jag hade fixat en. 2 kvar. jag läste och kryssade i läste och kryssade i, tills det stog efter många om och med GODKÄNT. Yes nu bara en kvar. Åter igen så läste jag och kryssade efter 70 frågor så tryckte jag på resultat och av min stora förvåning så står det GODKÄNT och det var på första försöket =)
Sen kom jag vidare på en annan fas som hette "Sluttest" och även där så klarade jag det på första försöket. så imon blir det att gå igenom alla faser igen och träna på innan jag ska skriva upp. det finns ett datum men jag tänker inte berätta när =)

Nä nu väntar duschen, sen blir det att gick först på Room Service och sedan Persbrandt i Oskyldigt dömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0