Städdag

Ja så var det torsdag igen då (städdagen), jag känner verkligen inte för att städa. men jag vet att det kommer att kännas så bra när man väl är klar. Idag kommer jag få städa själv för henrik ska ut och roa sig med sina arbetskamrater, dom ska spela bowling i Gävle.
efter som att jag kommer bli själv tills i kväll så kanske man ska skämma bort sig själv och laga nån god middag bara till mig. hmm låter lockande=)

Men dit är en långt, måste göra ett bra jobb först innan jag är värd nån god mat. Jag hade tänkt att jag skulle tvätta fönstren oxå. för dom ser inte allt för vackra ut.

jag kanske återkommer sen och berätta hur allt går och säger om jag är värd nån god mat sedan.

Hare gött!!
Tina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0