3,5 timme

Jaha så sitter man här igen på denna meningslösa kurs, om lite mer än en halvtimme så ska jag åka till Lenas och sita vid datorn i 3,5 timme sen halv 4 så ska jag ut och köra, med Lena själv denna gång brukar köra med Claes.

Jag tänkte att det var lika bra att sitta där än att åka hem och sedan åka tillbaka för att köra, för jag behöver träna lite på datorn oxå.
Efter jag är klar så kommer Henrik stå och vänta på mig utanför Lenas, för han slutar 16.00 och jag har kört kl 16.05 så då kan vi cykla hem tillsammans, mysigt=) Sen är det tänkt att vi ska ut och gå i detta kalla väder men vi får se hur det blir med det. om det blir av så blir det iaf långkallsonger som åker på=)

Ha en bra dag!!
Tina♥

Kommentarer
Postat av: Thyran

haha men de är ingen mer än pappa som vågat sagt nått ;P

2008-10-28 @ 12:33:04
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0