4 rätt

åh varför ska det vara så nära med ändå så långt borta. jag klarade nästan FAS B i dag på körskolan (teorin), men det var bara 4 rätt ifrån. Blev iaf godkänd idag på stadskörning=) inte långt kvar nu till mitt körkort, fast det känns som det är jätte långt borta bara för teorin, suck säger jag bara=)

Ja vad händer annars idag då, nja inte mycket ska snart laga mat med min lilla älskling, roligare när man är två.
Undrar vad vi ska hitta på för nått..hmm...

Hyresvärdet var hit för en stund sen och hämtade våra skåpluckor, vi ska få dom ommålade för dom är lite lätt vit/gula.
 Men nu ska dom bli vita, blanka och fina=)

Ha en bra Måndag!!
Tina♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej, vi känner inte varann över huvudtaget sen innan vi började jobba ihop. Tycker det är både patetiskt och löjligt att vräka ur sig en massa onödiga saker om ngn man inte känner.. =/



Tack =)

2008-10-14 @ 08:57:06
URL: http://www.mathildavestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0