Ängel

så var man lite ljus rikare, var på ljusparty igår och köptedoftljus (kanel och lagerbär) det ska jag tända när det är dax att julpynta och göra fint inför julen, så mysigt så=)
Sen kommer jag även att få en ängel (bronsängel hette den) utav svärmor och svägerskan i julkklapp, åh längtar tills jag får den och får plasera den på nått bra ställe hemma och få tända den, för den liksom ska hålla i ett ljus så att ansiktet lyser upp i mörkret. Hur mysigt låter inte det då=)

Efter Miroi ska jag åka hem och börja baka, sen får jag se hur mycet jag hinner innan denna dag är slut, för imon är det våran städdag hemma, då hinns det inte baka nå.
Ja just ja vi missade våran tvätttid igår så jag måste gå ner och titta om det finns nån tid när jag kommer hem.

Ha en bra dag!!
Tina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0