Blev inget

hmm blir inget baka idag. det kommer att bli för sent. sen har vi precis ätit mat så då är man inte sugen på en kvällsmacka, så det får bli imon eller någon annan dag i veckan.
Jag  sitter och läser i körkortsboken för fullt. är typ som att gå i skolan och man skulle läsa inför ett prov eller nått.
sånt tycker jag inte om, ska bli så skönt när man slipper allt detta, all press att klara av alla utmaningar som väntar en.

hehe vi var på ICA då köpte jag mig en liten gravad lax, det är ju så gott. hoppas bara denna oxå är god. mamma gör en sjukt god gravad lax. Kan jag ha och äta till outsiders, undrar vad det handlar om denna gång.

Ha en bra kväll!!
Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0