Helg

hehe klarade FAS C igår, jag tänkte gå till trafikskolan idag oxå men kollade på en lapp som jag har hemma som deras öppettider står på. då stod det att dom stänger kl 11.00 på fredagar (udda veckor) suck jag som var taggad på att gå dit och läsa lite. Får bli att läsa i boken hemma i helgen istället.

Fast ikväll så ska vi till Järbooch käka lite mat och umgås. Min svärmor ska bjuda på mat, min svägerska och hennes 2 barn ska oxå vara med =)

Igår hade vi våran städdag som vi ska försöka att ha varje torsdag, så nu är det rent och fräscht till helgen, slipper man tänka på det. och tvätten är tvättad så nu kan man bara vara. skönt de=)

Ha en bra Fredag!!
Tina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0