Mysig dag

åh vad jag längtar tills jag kommer hem, Efter kursen som jag sitter på nu ska jag till Lenas och träna lite, sen vid3 ska jag möta Henrik på ICA, ska inhandla det sista till baket idag och till tårtan som ska göra imon.
Men det bästa är att vi ska handla god mat till i kväll=) Åh jag känner att denna dag kommer att bli en mysig dag, längtar tills jag får träffa min älskling.
Fast det blev ju inte som jag hade tänkt mig idag, jag hade tänkt att jag skulle komma hem före Henrik och hinna slå in hans present, men nu får jag smyga in i ett rum och slå in i smyg. 

Vi hade våran städdag igår, så nu är det fint tills det kommer folk imon, jag tycker om när det är ordning och reda och när det är frächt. Jag tycker att det går bra och städa varje torsdag, det hinner aldrig bli nå dammråtter i hörnen och det är ju helt underbart. För jag vekligen hatar när det är dam oc lort på golvet.
Plus att när vi gick och la oss så la vi oss i nya sängkläder och ny vädrade täcken och kuddar. Så skönt=)

Hoppas ni får en skön fredag!!
Tina♥ 

Kommentarer
Postat av: Thyran

Man klipper alltid håret i samband med permanent!

Men de är löst nu med frissan hon har tagit på sig att hon gjort fel så ja ska få tillbaka pengar !

2008-10-27 @ 16:46:39
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0