Så Jävla Skönt

hehe klarade FAS B idag på körskolan, så jävla skönt. nu är det inte långt kvar, öhh jo det är det...*Suck*
men har iaf satt ett mål att innan jul så ska jag ha fått ett körkort hoppas hoppas hoppas....

Och henrik sitter i telefonen och ska prata med telia. men som vanligt när man ska ringa och vill ha lite hjälp så blir man satt i en mils lång kö. 

ska ut och tuta snart. ska träna på lite saker och dom sitter, för imon ska jag till trafikskolan och öva mera, nu är det inte många körlektioner kvar med claes, tror bara att det är den dubbellektionen jag har imon sen har jag en till dubbellektion nästa vecka tror jag det är. och han sa att dom skulle räcka. hoppas bara på det oxå=)

åh jag är så spänd, tänk att jag ska få ett körkort och kunna ta mig vart jag vill helt SJÄLV, just nu är det overkligt att det kan bli så, jag kan inte tänka mig själv sitta i en bil själv och brumma. Men så tänker väl nog alla som inte har körkort, eller?? 

Ha en toppen kväll!!
Tina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0