Så less

ja nu sitter jag på MIroi och inte gör nått vettigt alls. jag är så trött på detta ställe så det finns inte. Det finns liksom ingen plan över hur vi ska arbeta ingenting, eller jo vi ska sitta här vid datorerna varje dag och söka massa jobb som inte finns, det är så typiskt Ams som har ordnat detta. Undrar om dom tänker överhuvudtaget innan dom drar ihop massa unga människor och sätter dom i en skit sunkig lokal med datorer som man ska vara glad överhuvudtaget startar varje dag.
Ja, jag är så less så jag kan spy.

Aja efter detta ska jag iaf till lenas och träna lite på datorn sen är det ut och köra som gäller. Måste få i mig nån mat innan jag rusar iväg dit men vet inte vad jag ska köpa. Får väl bli nån snabblåda på ICA.

♥♥och sen måste jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän, du är så underbar.
Jag älskar dig så otroligt mycket! Plus att jag saknar dig.♥♥

Ha en super bra dag allihopa!
Tina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0