Smaksak

Jag går en sökar jobb kurs inom Ams, och nu ska vi ut på praktik fram till den sista november, nå längre får man inte praktisera inom Handels.  Men så ringde jag till Smaksak i Valbo, och för er som inte vet vad det är för butik så är det en heminredningsbutik så klart, som jag Älskar. Chefen där sa att det skulle nog kunna gå bra med en praktik där men att hon vela träffa mig först och så. Så efter städningen så bär det av till Valbo för uppvisning=)
det är bara att hålla tummarna på att jag får praktik där, men framförallt att dom behöver folk sedan oxå, till julen kanske.

hehe då kommer jag gå runt som en drottning där borta och bara njuta av allt fint som är runt omkring en=)

Fast innan det ska jag åka till owes och kolla om dom har sådana hära lyktor som jag vill ha. håller tummarna även här.

Nä nu åter gå till städningen, först dricka upp kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0