Städdag

För att få det gjort och hålla det frächt så har jag bestämmt att jag ska städa varje Torsdag, så det blir fint inför helgen.
Då kanske man slipper alla dammråtter, jag tål inte damm tycker att det är äckligt när man ser hur dammet bara lägger sig på hög, nä usch.
Sen tror jag även att om man har betsämmt en dag då man ska städa så kanske det inte blir lite drygt och hinner man förbereda sig på att man ska städa när man kommer hem.
så idag är det ju torsdag så då är det bara att ta fram dammsugaren och trasorna för här ska det bli skinande rent=)
jag måste även ta tag i att tvätta altandörren innan det blir vinter, jag har märkt att den är jätte kladdig längsner på fönstret, med massa barnhänder, hmm vem kan det vara=)

När henrik kommer hem ska vi ner till trivsamt och köpa en doppresent till Henriks kusins barn Kerstin.
Kl 18.00 ska vi ut och äta med Henriks jobb på Bruksmässen tror jag att det hette. Sandvik betalar=)

Ha en bra dag!!
Tina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0