IKEA

Dom ringde nyss från IKEA och undra om jag vela jobba mellan 14.30-20.15 och det vill jag ju så klart=)
Hoppas dom ringer mera så det blir mer timmar än vad jag hade i juli. Vi får ju liksom lönen en månad efter.
fast först ska jag se vad jag fick i Augusti. det kommer ju på september lönen.

Så då blir det att cykla hem slänga i sig nån mat sedan cykla ner till resecentrum och ta 13.25 bussen, det är så typiskt att dom inte går oftare. för nu kommer jag komma till jobbet en halvtimme innan jag börjar. kankse smiter in på köpis en snabbis.
Hoppas bara att det är mycket folk på IKEA idag då bara rinner tiden iväg. det borde vara mycket folk om man tänker på vädret.


Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha oftast får alla sin lön en månad efter och en halv timme innan jobbet är inget jag är en TIMME innan på jobbet ;)

2008-09-05 @ 07:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0