Mycket idag

Om en timme ska jag bege mig till lenas och sitta vid datorn sen kl 14.00 ska jag ut och tuta. efter det närmaste bestämt kl 15.15 ca ska jag ta min cykel och cykla över stan till Fru Nilsson och titta om dom fått hem något fint. dom har mycket fint skulle vela ha allt men vet inte vart jag ska ha allt. har nästan inga hyller att ha något på mera, tråkigt men men=)
Sen ska efter det ska jag hem sätta på mig mina nya fina träningskor och vänta på att hjärtat kommer hem, för då blir det att ut och gå.
efter det ska jag försöka bli klar ute, måste bara lista ut hur jag ska göra med en sak för att det ska bli bra, men för hoppningsvis så kommer det bilder under dagen/kvällen.

I helgen ser jag fram emot att ha helg, få vakna när man vill och ta dagen som den kommer, inte ha massa tider att passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0