Skor

Igår kväll, si så där runt 17.45 så åkte jag och henrik till intersport, för att han skulle få en viss procent där genom jobbet på skor. och jag behöver verkligen ett par ut och gå skor. Jag har liksom aldrig kostat på mig ett par riktiga skor, typ som från intersport, teamsportia och stadium och vad alla sportaffärer nu heter. men vi åkte iaf dit, och hittade ett par som var ner satta till 690kr då fick han tyvärr ingen rabatt på redan ner satt pris.
ett pris som jag aldrig skulle köpa ett par ut och gå skor för annars men men. dom är skit sköna och man måste ju försöka ut och gå lite mera så man blir lite smalare=)

Ska iaf till storvik idag och ut och gå med syrran och kanske morsan om hon vill vara med. För henrik ska hjälpa en kompis och spela in några låtar i en studio i storvik, och jag är inte speciellt känd för att kunna ta rätt ton och så, så jag sätter på mig ute skorna och går ut och går istället=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0