Bilder

Nu kommer det äntligen lite bilder från nya lägenheten, det är lite bilder från här och där. Det kommer att komma flera när jag har städar överallt och så. just nu är det inte riktigt snyggt överallt =)
Bilderna är lite suddiga men det är för att jag har knäppt i ett rätt så mörkt rum utan blixt men det är bara för att bevara den mysiga känslan i rummet.
och den svartmålade fyrkanet i badrummet ska inte vara jämn den ska vara ojämn, bara så nu vet=)
Första bilderna från sovrummet, sen hallen och sist badrummet
Lär oxå bara säga att blomdekorationen i fönstret har jag skapar själv, blev riktigt nöjd.
          
   

God natt
Tina♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmmm jag vet as coolt med svarta luckor och det positiva är att på ikea så är dom ju inte så dyra...Du har det ju jättefint du mä :).

Jag bara längtar tills köket är klart..

Natti natti

2008-09-28 @ 21:47:28
URL: http://sajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0