Scrapbooking

ja precis det har jag börjat med, det är skit kul, tycker om att pyssla och skapa roliga och mer personliga kort.
jag har iaf kommit fram till att det finns rätt MYCKET saker inom scrapbooking och dom kostar. Men en hobby ska kosta lite=) Vi var ju till kupolen i torsdags och då gick jag in på Panduro Hobby och köpte mig ett start kit och lite annat. sen så ångra jag mig att jag inte köpte mera saker, för dom hade 70% på mycket, så då gick jag in på deras hemsia och beställde lite där istället. Så nästa vecka borde jag få hämta ut mitt STORA baket. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Du får visa foton på det du scrappar!

2009-08-01 @ 20:07:19
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0