Städar

Fan va kul det är=) Fast rengöringsmedlet luktar as gott.
Nu har jag inte mycket kvar. det tar tid att städa när man smiter till datorn hela tiden och ska spela lite. har jag hittat ett spel så sitter jag och nöter de hela tiden. men tro inte att jag sitter hemma och skjuter gubbar på internet eller vad det nu som är inne. Nä jag bildar ord, haha låter säkert skit fjantigt men det är bara SÅ kul.

Oj vad klockan är mycket måste hinna städa klart innan henrik kommer hem. måste duscha innan oxå. oj oj oj hur ska jag hinna allt detta. ett stort + hade ju varit om jag hade hunnit börja med maten oxå. men det känns väl lite väl på dom här 50min som är kvar. För jag har ju nämligen badrummet kvar och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0