Hela familjen??

efter mycket kikandes och pratades här vi datorn så har jag bestämt mig för att lägga ner detta. Inte för allframtid men iaf tills imon. ska förpassa mig åter igen till soffan och titta på några fler avsnitt utav Sex And The City.
ibland kan man bli så avis på dom, inte att dom har typ legat med hela new york men att dom har varan. dom vet precis vart dom har varan. och att det är dom 4:a i vått och torrt.

Aja nog pratat om det, nu istället kan vi prata om att jag är ett steg närmare det som jag har fruktat i hela mitt liv att vi kommer att bli en familj som alla har glasögon. inte för att jag tycker att det är fult med glas ögon och att min henrik passa oxå jätte bra i sina. men nu är jag oxå på väg dit. men som tur ska jag bara ha dom när jag kör och får hoppas att det kommer att räcka. men en dag så står jag där med Pappa Henrik Mamma Tina och barnet och alla vi har glasögon som en lycklig familj =)

Nä nu återgå till Tv:n
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gravid???? Eller menar du framtida barnet? ;P

2009-02-04 @ 19:38:47
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0