Nordisk kriminalkrönika 2009

idag kom den äntligen, Patrik 1,5. Så då var det bara att åka till ICA och köpa den. Så i helgen blir det att titta på denna bra:a film.

sen har jag oxå sätt att den 3 mars så kommer det komma ut en bok som jag vill ha
"Nordisk kriminalkrönika 2009". Jag tycker sånna här böcker är intressanta. Men jag vet inte om jag ska beställa den för den kostar 649kr, det tyckte jag var lite väl mycket. men jag är bra sugen på att köpa den.

idag var den en rolig dag på Trivsamt. jag hade även mina glasögon på mig hela dagen på jobbet. jag har bara haft dom när jag kört bil förut men det var skönt för ögonen att ha glasögonen på sig hela dagen. fast jag har inte blivit van ännu att ha dom på mig. tycker dom bara är i vägen.


www.spifab.se

Kommentarer
Postat av: Mirry

Söt blogg du har!



Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 13:47:23
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0