Singing Bee!!

Kl 13.00 bär det av till Stockholm. Jag, Henrik, Lojka och Emelie ska titta på Jocke Sjöstedt när han är med i Singing Bee. Det är inspelning idag, men fatta om vi kommer med sen i TV längre fram i 2009=) Vi har gjort 3 st fina skyltar som vi ska skylta med...haha roligt ju. Åh vet inte vad jag ska ha på mig för nått. man fick ju inte ha på sig vad som helst heller. Jocke hade fått ett brev utav dom där det stod vad publiken inte fick ha på sig för något osv. så nu blir det att rota fram nått som passar i TV =)

Och inte nog med det, jag har fått OK utav AF att jag ska få ha min lärlingsplats på Trivsamt. Så nu kommer jag att vara där och förbli där 3 månader framåt. Eller ja vi får ju hoppas att det blir längre fast inte som lärling utan som anställd=)

Nä nu har jag inte tid med detta, jag måste hinna få i mig någon mat oxå innan vi far iväg till huvudstaden.

Ha en bra dag, för det ska iaf jag ha=)
//Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0