Hinner inte

så var man hemma igen. har vart till affärn och handlat fika bröd tills på lördag, jag har inte hunnit bakat nått, jag jobbat till 6 varje dag och då är man inte så pigg på att ställa sig och baka. Så det blev köpt fika denna gång. Jo jag ska jag kalas på nu lördag för jag fyller 22år på Måndag den 19 Januari.

Idag är jag ledig och då hinner jag inte heller baka för jag ska tvätta och plocka ner julen som jag inte heller har hinnit med. men förhoppningsvis är julen ett minne blått efter idag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Taaack! Känns underbart. Va ingen vidare körning iaf. Men jag fick det ändå :) Klarade ju av själva trafiken å så.. Men det va vrida på huvudet han tyckte jag inte alls gjorde tillräckligt. Tydligen ska man överdriva. Sen så när jag skulle backa runt ett gathörn så blev det helt fel. Skitkass på att backa "/ Men får träna på det nudå utan att någon dumförklarar eller klagar ;) Ska ut en sväng ikväll med bror. Läskigt att köra själv så.. Hua. Men det klarar jag! :P Hoppas ditt kalas blir bra ;) Kram

2009-01-14 @ 15:32:53
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0