Mycket bra

Är i storvik och hälsar på lite. Henrik är och hjälper en kompis och flytta. Imon är det jobb som gäller på min stora dag, dagen då jag fyller 22 hela år=)
 men det gör inte så mycket, jag hade kalas i lördags för släkten. Fick många fina presenter=)
hehe jo kan ju även slänga in att idag har jag haft mitt körkort i 2 månader. inte så länge kanske men det känns stort att jag har ett iaf, trodde aldrig att jag skulle fixa det eller att det skulle gå så fort från det att jag äntligen tog tag i det.

Aja ha en bra söndag alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag jobbade på Frasses innan, men det gick i konkurs. Men lyckades få ett nytt jobb tack och lov, som servitris =)

2009-01-18 @ 19:33:48
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev hehe =)

2009-01-18 @ 19:34:17
Postat av: Mathilda

KOnstigt, mitt namn och det kom inte med fast jag skrev.

2009-01-18 @ 19:35:06
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Sofie

GRATTIS imorgon då :D Hoppas du får en bra dag! 2 månader. Ja det går fort. Själv har man haft det i 4 dagar. Hahahaha. Känns som längre faktiskt. Är det bra eller dåligt? Hihi. Sköt om dig! Kram

2009-01-18 @ 22:29:21
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0