Myskväll ute??

sitter här och funderar om vi kanske ska ta en myskväll ute idag. igår pratade jag och henrik om att kanske gå ut och äta på nått mysigt ställe och eventuellt gå på bio. det skulle vara mysigt, var länge sen vi gick ut och åt på nått trevligt ställe.
Det kanske blir så idag, skulle ju inte vara helt fel=)

På måndag ska jag till optikern. jag MÅSTE skaffa glagögon. jag ser knappt var det står på skyltarna när jag kör bil. eller jag ser när jag har kommit riktigt nära och det är försent om man nu ska svänga av eller inte. Men jag har provat lillbrorsans brillor, han har oxå nyss fått och dom trivdes jag bra i. dom ska liksom vara svart runt. hehe eller ja ni kommer att få se en bild sen vilka det blir=)

Ha en toppen dag och helg!!

//Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha du är som mig du! Måste oxå skaffa brillor. Måste ringa o beställa tid först. Blir synsam i S-viken tror ja :P Hoppas det är bra annars! Hoppas ni får det mysigt ikväll om det blir som planerat :P Kram

2009-01-30 @ 12:55:36
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaså? Vart ligger det då? Kanon med 2 för 1. Kram

2009-01-31 @ 14:42:00
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0