Trött

idag har det varit en jobbig dag på jobbet. alla var liksom matt i kroppen. Fast ändå packade vi upp alla pallar som kom, så nu är SIA´s 3 pallar klara=)

Jaha så vad hände när man ko hem idag då med bilen, jo jag fick ju börja skotta direkt när jag kom hem, det var ju jätte mycket snö på parkeringen. Så drygt när man måste göra det själv när det är en "tjej" här som ska fixa sånt och får desutom billigare hyra för att just skotta och klippa och allt som hör till. Man blir så less.

Aja, skit samma. Nu är diskmaskinen klar och sista tvätten ligger i tvättmaskinerna, känns skönt. Om 10 min så börjar Andra Avenyn. dom har ju ändrat detta nu, det visas nu mera en gång i veckan och håller på i 45 min istället för 30 min.

jag ska även beställa klipptid snart. ska försöka klippa mig rätt ofta så jag kan behålla den frisyr som jag vill ja. Nu har det blivit så långt och är inte alls nå bra.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: thyran

Men tina..sköt ditt eget :)

2009-01-20 @ 21:20:05
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0