Förkyld =(

åh jag är så täppt i näsan nu så jag håller på att få nå fel, plus att jag har glömt nässprayen på jobbet, hur ska jag klara av att sova när jag knappt kan andas. Ja så var det måndag igen, bara 4dagar kvar nu till nästa helg....skönt.

Jag och Henrik har pratat om att vi ska åka bort på påsken när vi blir lediga från jobben. Det lutar mot att ta Vikingline över till Mariehamn och sova på Havsvidden, dom hade nått som hette "Romantikpaket", detta innebär alltså:

  • Båtresa t/r Mariehamn från Kapellskär eller Stockholm
  • Dubbelrum på HavsVidden Hotel
  • Tillgång till morgonrock och tofflor
  • Eftermiddagskaffe med godsaker
  • Fri tillgång till badhus
  • Aperitif
  • Trerätters-middag exkl dryck
  • Frukostbuffet

  • Det lät ju hur mysigt som helst. synd bara att vi åker när det fortfarande är snö kvar, är nog finare när det är sommar där. Får hoppas att snön hinner försvinna på 3 veckor.

    Nä nu ska jag gå och titta på 2 ½ män.

     

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    HAHAHAHA Du de där med tillgång till morgonrock och tofflor va GRYMT viktigt hörde jag ;)

    2009-04-29 @ 18:28:17

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0