Jobba imon....

Imon Lördag ska jag jobba på Trivsamt med Maggan, haha fan vad skoj vi ska ha det.
Jag var in dit igår och kollade om mina gardiner hade kommit som igentligen skulle komma på måndag. men då hade det blivit nån miss så dom hade glömt att skicka just mina gardiner och några kappor, hur typiskt är inte det då. så antingen kommer dom idag eller på måndag.

allstå varför måste det blåsa så hemskt för, man blåster ju fan nästan bort. det är jätte fint på himlen inte ett enda moln men så ska det blåsa så hemskt. Imon hoppas jag att det är fint väder för då kommer det ut mer folk och då är det stor chans att det blir mycket folk på Trivsamt oxå, det tycker vi om=)

hmm undra vad jag ska hitta på nu då innan henrik kommer hem. så tråkigt att vara hemma själv. finns liksom inget att göra. igår tvättade jag och städade hela lägenheten.

Jo måste även säga att igår så firade jag och Henrik 3år tillsammans. Det känns så underbart, jag känner mig så lycklig och trygg med henrik. ♥

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du är go du gumman, känner mig lycklig och trygg med dig jag med ;)

2009-05-18 @ 06:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0