Mitt lila-kök

jag vet inte hur länge man ska stå ut med detta pip ljud. det är något fel på datorn, den piper hela tiden. Det är nått som är klappt eller nått med ljud-knappen. aja trött blir man iaf.

Måste bara visa lite bilder på mitt Lila-kök. har satt upp mina sommar gardiner och sytt lila dukar utav ett par panelgardiner. fast skulle vara skoj om det blev sommar ute oxå. eller iaf om vädret kunde bestämma sig och inte ändra sig ena minuten efter den andra.

Det kommer lite fler bilder oxå på min fina krans på jag köpte när jag och henrik var på rättviksmarknaden. fast pärlorna var inte med dom köpte jag på en inredningsbutik och satt i dom själv. Sen har jag även planterat lite blommor i blomlådan utanför sovrumsfönstret.







Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0