fram och tillbaka

idag känns det iaf mycket bättre, är bara lite tung i huvudet men det är ingenting om man jämför med igår.
jag vaknade av att jag hade ont i huvudet gick ner och skulle ta en tablett men kände att jag började bli snurrig och kallsvettig. så jag gick upp igen och la mig i soffan och hann precis lägga mig ner förns jag kände att jag lära besöka toaletten, in på toan och spydde. Sen höll jag på så där hela dagen, pendla från soffan och toan. Men som tur var vart jag lite bättre till kvällen. Då gjorde henrik mackor till mig och fick ett glas saft, det var allt jag åt denna dag. Inte världens bästa start på veckan men som sagt idag känns det bättre. 

Imon ska jag jobba igen, det känns skönt att få komma ut lite. Tänkte jag skulle få något gjort idag, får ta det sakta men säkert här hemma känner att huvudet inte riktigt är med (inte för att det är det annars heller, men men =) ) 
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0