I helgen

Igår var jag till mormor och morfar med mamma och pappa. vi tittade i deras förråd ute på gården, där kan man hitta mycket roligt. Speciellt nu när jag är inne i en period där jag vill ha gammla och slitna saker. Jag hittade en kista som jag ska måla och göra fin sedan, och en gammal margarin trälåda, alltså en låda som dom kraftade margarin i förr i tiden.

Sen bara längtar jag tills jag får min Shabby chic bok som jag har beställt från jultidningarna. Det stod lite hur man kan göra egna kransar och kronor som jag älskar så mycket. Sedan hur man målar möbler så dom se så där riktigt gammla ut. Längtar så....!!
 
Nu ska jag fortsätta att du och kratta sen ska jag göra iordning min ljung och tall dekoration. ska fixa iordning i en kruka och göra lite mysigt. tallen kanske räcker till en liten krans eller nått. och efter det ska jag gå och jobba, börjar inte förns 14.30 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0