sjuk, sjukare, sjukast

Kan man vara mer sjuk än så här, tror fan inte de. Tycker så synd om mig själv=)

11.30 väntar jobbet och jag jobbar till 16.30. sen blir det att åka hela vägen till Syster Yster som fyller år idag GRATTIS!!!!

sen är hela helgen fullbokad. På fredag ska jag jobba till kl 16.00 och efter det så ska vi åka till Henriks morbror som fyller år. och på lördag så fyller Mackan 35år och då blir det massa folk och kalasande.
Och till sist vart det Söndag ska jag titta på när henrik ska sjunga i kyrkan. Och efter det så kanske vi får tid att måla klart i sovrummet. Har föresten hittat en jätte cool tapet som skulle passa. hoppas den är lika fin i verkligheten oxå....


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Hej hej..



svara gärna på dagens fråga och utmana gärna mig på något kul.. du behöver inte göra utmaningen, men kom med något som jag kan göra! hihihih



kramar

2009-11-12 @ 23:27:28
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0