Vitt

nu har jag äntligen fått mi shabby chic bok och jag är så nöjd så=) jag har gjort ett hjärta utav najtråd sen har jag satt på fina pärlor. Den stack jag ner i en utav mina köks blommor. sen har jag även gjort en egen krona som jag blev riktigt nöjd med, men den är inte riktigt klar ännu för dom vita pärlorna tog slut. 

Jag har så många projekt som står och väntar så jag vet inte vart jag ska börja någonstans. Jo jag var ju inne på att ha ett månbord i hallen, men efter att ha insett hur j*vla svårt det är att få tag i ett sådant så gav jag upp. tänkte mig ett slagbord istället som man även kan använda som bord sen när man blir många. 
och det visade sig att det var inte alls svårt att få tag på ett sådant och billigt var det oxå. Min svärmor sa att dom hade ett i källan, gick dit och kikade på det och gick hem med ett stor leénde på läpparna. =)

Jag hittade även en spegel som jag tog med hem. och nu står allt och väntar på att få bli målat vitt. just nu är garaget fullt med målade lister som ska upp i sovrummet när golvet har lagt.  
det kommer att komma bilder på alla saker sen när dom är klara. vet inte om jag har berätta detta tidigare i bloggen att jag var ju hos mormor och morfar och hittade en kista ute i deras förråd, som oxå ska bli vit så klart och den ska få flytta i i vårat fina sovrum sen när det blir klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0