kanske, hoppas, Wiii

idag kommer det att komma några som ska titta på våran lägenhet. Vi vill ju flytta så fort som möjligt och först fick vi höra utav våran hyresvärd att han har hittat nån som kan flytta i tidigast 1 dec. kändes tråkigt för dit är ett tag speciellt om man är ivrig på att flytta NU=) men så fick vi ett mejl av honom där det stog att en tjej hade hört av sig till honom och sa att hon kunde flytta in på en gång. nu börjar det att klana upp. så min uppgift blir att snygga till så gått det går i allt detta kaos av kartonger. För det blir henrik som får ta emot alla för jag ska till järbo först till huset och lämna lite grejer sen ska jag till Linnéa och hjäpla henne och tapetsera. och på allt detta så har jag blivit förkyld, det rinner i ögon och näsa, hoppas jag blir pigg till på söndag för då är det Innebandy som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0