Mycket på schemat

idag står det mycket på schemat men ändå har jag ingen fart. jag är skit dålig på att sätta igång och börja, men sen när jag väl är i gång så kan inget stoppa mig=) jag ska snart gå in i badrummet och komma ut som en person som kan visa sig ute. Tänkte först åka till dollar och titta på lite saker och om jag finner det jag söker så vill jag åka in till Ikea och köpa en annan sak som jag vill ha. sen måste jag hem och göra lite mat och hinna packa några kartonger som vi ska ta med oss till Järbo.
För det blir att fortsätta att städa där, han inte klart allting igår. det tar inte slut här, tänkte att jag skulle tvätta fönstrerna i lägenheten men då upptäckte jag att vi har tagit med alla hinkar till järbo, så det får vänta.

Kommentarer
Postat av: thyran

jo jag har bild men har ingen sladd till kameran just nu så får lägga upp den sen =) Köpte den för att jag fick den billigt och kan fixa den å sälja den dyrare eller spara den =)

2009-10-08 @ 19:28:30
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0