Städa

Nä nu ska jag slita fram dammsugaren och gå ett varv runt huset både uppe och nere. Blir mycket mer att dammsuga nu när man har flyttat till hus. men det är det värt. Tänkte bli klar innan henrik kommer hem så det är rent och fräscht. Fast inte bara för henriks skull, utan att imon kommer det folk hit på kalas för att älsklingen har ju fyllt hela 27år=)

Igår packade jag upp en massa kartonger så nu är det inte många kvar. men måste gå igenom alla och verkligen kolla igenom vad man ska ha kvar och vad man ska slänga.

Sen går jag här och väntar på tills dom ska höra av sig om mitt månbord. hoppas det inte blir nått krångel nu bara.  nu när jag äntligen har hittat ett och för ett bra pris.
Sen när jag är klar med städandet så ska jag ta fram mitt lilla halloween pynt som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0