Över....

och så har fyra lediga dagar gått förbi och som vanligt så rinner dom bara iväg. fast vi har fått mycket gjort ändå tycker ja.
Vi började ju slipa på kökssoffan och tvättade av den och vi har målat på grundfärgen, idag så målade vi på med den vita färgen. Får se imon hur bra den täckte men tror nästan det behövs en till gång. men sen är den nog klar *längtar* det kommer blir så fint i köket med en fräsch och ny vitmålad soffa och mina fina sommargardiner som sen oxå kommer att sättas upp.

just nu är henrik på väg till sandviken för att hämta pizza på jensas såklart, jag kunde inte följa med för jag håller på att färga min ljusa slinga så den blir mer blond än orange röd aktig. det är så svårt att blondera på svart hår. man får nöta och nöta med den blonda färgen. får se hur detta kommer att sluta=)

 Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0