Valborg

ja så var det Valborg, går inte att missa eftersom att dom säger de i varann mening på radion.
Idag händer det inte mycket, håller på att städar och sen blir det att städa av altan golvet och ute möblerna.

för imon kommer jimmy och marri hit, det blir grilla nån annan martini, var länge sen man drack det nu.
Visst har vi ett härligt väder?? =) Har nyss tagit en paus och satt mmig med en kopp kaffe i solen, mycket skönt.
Sen har jag plockat lite tulpaner som växer i våran trädgård. Det vart grönt och fint på köksbordet, dom har tyvärr inte slagit ut ännu men men. sen måste jag ju berätta att jag har satt upp mina sommargardiner och lagt på sommardukarna, vart så fint så=)

Ha en bra Valborg=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bilder!! =)

2010-04-30 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0