ett tag sedan nu...

ja så var man tillbaka här igen då. man vet aldrig vad man ska skriva..hmm??

det är iaf ett underbart väder ute, nästan för varmt för min smak, iaf om man ska sitta direkt i solen.
imon blir det iaf att dra iväg på eckerö linjen med henrik, marri och jimmy. vi ska även gå runt lite i mariehamn och äta gott och bara ha det trevligt.

igår städade jag hela huset så det känns så skönt idag att allt är rent och fräscht. slipper man städa i helgen.
Ja som jag skrev tidigare så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så det blir inte mycket mer änså här=)

Men hoppas ni får en skön dag !!

Kommentarer
Postat av: thyran

bilder på huuuuuuset =)

2010-07-03 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0