Fredag 16.37

Igår höll jag på från 11.00 på morgonen till 20.30 på kvällen med att måla huset. det blev en pause på 20min när svärmor och Maja  kom förbi en stund=)

Jag har så sjukt ont i ena axeln, men det hindra mig inte från att måla idag oxå. jag höll bara på till en 14.00 idag. nu har jag lagt målningen på hyllan. får se om vi fortsätter lite imon innan vi ska åka bort till årsunda för att fira Mormor. För nu har Henrik semester, så kanske vi kommer någon vart med målningen.

Vi ska grilla ikväll, det ska bli så gott, det var ett tag sen vi grillade nu och det är ju inte likt oss. Vi som grillar oavsatt om det är snö eller grönt gräs ute=)

Får man säga att man inte orkar mera, fast man inte ens är halvklar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0