Måndag 14:35

Måste det vara dåligt väder när vi ska måla. hela dagen igår gick bort för då var det ju så klart dåligt väder.
idag är det ju inte bättre direkt men henrik ska iaf måla klart sista svängen på framsidan av garaget så det blir klart. Är mycket nöjd med garaget, det blev ett lyft när vi målade fodret och vindskivor vita, mycket fräschare.

Fast det ät lite bra att det är dåligt väder oxå för då hinner man ikapp med allt här inne som man har skjutit upp för att man vill lägga all tid ute på huset. så idag blir det att städa och tvätta, inte världens roligaste sysslor kanske men ett måste, fast tvätta tycker jag är roligt, låter kanske knäppt i vissa öron men sån är jag =) Är roligare nu när man har en egen tvättstuga och kan tvätta när man vill. ska göra om den sen eller måla väggarna och så. Jag har fått fria händer där inne. Så det kommer iaf blir en vägg som är babyrosa, så mycket kan jag säga=)

nä nu tillbaka till skurhinken=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0