Onsdag 12.49

fy fan vilken värme de är ute, jag har täckt golvet med papp på altanen, sen har jag borstat av väggarna innan för altanen. Vi ska nämligen måla om huset, eller inte måla ny färg det blir falurödfärg igen och fortfarande vita knutar.

Det sägs att det är drygt om man ska byta från falurödfärg till en "vanlig" färg. Det kommer ju ändå blir fräscht att man har målat med ny fräsch färg.

Jag har nu gått in för att få i mig lite mat, är så hungrig. Blir att fortsätta sedan med huset när Henrik kommer hem, skulle det bli något fel så känns det bättre om man är två=)

Ha en bra dag alla där ute i denna värme!!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Som Robert Broberg kallar det: Målarrock! :D

2010-07-07 @ 12:56:59
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0