Tisdag 14.01

varför tar man inte vara på dagen när man är ledig. men jag har ingen ork och det är så tråkigt att vara hemma själv. jag vaknar på morgonen och sätter på mig myskläder sen går man i det resten av dagen. Gör inget vettigt av min lediga tid. jag vill hitta på saker men hur kul är det då, att få göra saker själv det är väl inge skoj heller.

Nä nästa vecka får henrik semester, då kommer det att kännas bättre. Då är vi iaf två som har det tråkigt. veckan kommer att börja med att skrapa hus och byta ut plankor. sen ska färgen på. det kommer bli så fräscht med ny färg. men det kommer dock ha samma färg som det är nu men det kommer ju bli en ny frächfärg. och sen när vi är klara så kan vi luta oss tillbaka och njuta av resten av semestern=)
Och säga: Fan vad vi är bra!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0