Så länge sen.....

det var verkligen jätte länge sen som jag satt här och skrev, och jag ska vara ärlig så vet jag inte varför det har gått så lång tid sedan jag skrev sist. och jag vet inte vad jag ska skriva nu heller..kommer inte ens ihåg vad mitt sista inlägg handlade om, har inte orkat titta.

Ska väl uppdatera er lite vad jag har gjort idag. Min bror var hem idag och vi fikade och sedan åkte vi till Sandviken och tittade lite på dollar och sedan willys för att inhandla lite saker till Tacosen som vi åt hemma hos mig. det var mycket trevligt, tack en trevlig dag brorsan=)

Imom eller på lördag blir det att gå över till svärföräldrarna och hämta kökssoffan som jag ska få utav dom. Äntligen ska jag få en, som jag har letat. det blir att införskaffa en dyna och fårull tyg som jag ska klä dynan med. kommer att bli så snyggt så.
+ att jag längtar till sommaren då jag ska sätta upp mina snygga gardiner som jag har handlat på Trivsamt. kommer bli så ljust och lantlig känsla hos oss i sommar=)

Tack för mig denna gång, man vet aldrig när vi hörs nästa gång..

Kommentarer
Postat av: thyran

Kan du inte lägga in lite bilder på huset och inredningen =) Kram

2010-03-19 @ 09:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0