Egen text

det är verkligen inte kul att måla när man måste måla så litet, litet. Men jag tror att det kommer att bli grymt snyggt. Det blir iaf billigare än om jag hade köpt "väggordet"

Jag håller på att skriver en text på mitt vita klaffbord som står i hallen.
Texten är "Dammtussarna är änglarnas små tofflor" det är så jäkla gulligt=) men tyvärr så tål jag inte tofflorna, men ett fint ord på en otrevlig sak=)

Får se hur texten blir när den är klar, om jag blir nöjd. För då ska jag ge mig på kökssoffan och kistan. Spännande, men det är roligt att man har gjort det själv och inte köpt en text.

efter målningen så återstår det att spela in Andra Avenyn och titta på Efterlyst.

Ha en fortsatt trevlig Onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0